ضرورت روحیه جهادی اعضای کانون پرورش فکری در تربیت نوجوان تراز انقلاب
کد خبر: 4195696
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تأکید کرد؛

ضرورت روحیه جهادی اعضای کانون پرورش فکری در تربیت نوجوان تراز انقلاب

رضا عزتی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیت مناسبی برای ظهور و شکوفایی استعدادهاست و باید روحیه جوان و جهادی در کانون پرورش فکری در راستای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی به‌کار گرفته شود.

نشست هم‌اندیشی مدیران کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، نشست هم‌اندیشی مدیران کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، امروز، چهارم بهمن‌ماه به میزبانی آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این جلسه با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیت مناسبی برای ظهور و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان است و باید روحیه  جوان و جهادی در کانون پرورش فکری در راستای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی به‌کار گرفته شود.

وی با اشاره به تعامل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش افزود: معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری در توانمندسازی مربیان و داوران در حوزه‌های مختلف هنری از جمله هنرهای دستی، تجسمی، نمایشی و آوایی تعامل و همکاری داشته باشند.

عزتی با اشاره به مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش به لرستان بیان کرد: گزارشی از اجرایی شدن و پیشرفت مصوبات این سفر از جمله روند تکمیل ساختمان‌های کانون پرورش فکری کودکان در شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت و نورآباد و همچنین ایجاد پنج مرکز کانون آموزش زبان در استان ارائه شود و پیگیری‌های لازم برای انجام این مصوبات صورت گیرد.

رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان نیز با قدردانی از حمایت‌های آموزش و پرورش از برنامه‌های کانون گفت: در کانون پرورش فکری به دنبال ایجاد تحول برای پیشبرد برنامه‌ها در راستای تربیت کودکان و نوجوانان تراز انقلاب هستیم.

انتهای پیام
captcha